Pampers i održivost
Vjerujemo da zajedno stvaramo bolji svijet za bebe. Već više od 50 godina brinemo se za sretan, zdrav razvoj djece diljem svijeta, pružajući sigurne, visokokvalitetne proizvode kojima milijuni roditelja, skrbnika, zdravstvenih djelatnika i zajednica svakodnevno vjeruju.
I razumijemo da brojne roditelje muči kako jednokratne pelene i vlažne maramice uklopiti u nastojanja da učine svoju svakodnevnicu što održivijom. Ekološki osviješteni roditelji razmišljaju dugoročnije od sljedeće promjene pelena i uzimaju u obzir svoj ukupni ekološki otisak.
Na tom putovanju učimo kako smanjiti svoj ugljični otisak i količinu otpada te kako stvarati bolju budućnost za svako dijete i planet koji im ostavljamo. Postavili smo si globalne ciljeve koje nazivamo Big Acts of Love (Velika djela ljubavi) koji odražavaju naše ambicije do 2030. godine.
Pampers Big Acts of Love – Naše ambicije za 2030. – Ovo su ciljevi koje smo si postavili na globalnoj razini za desetljeće koje je pred nama.
Pampers – Ambicije za 2030
Volimo svaku bebu
Posvećeni smo tome da svakoj bebi pružimo siguran, zdrav i sretan početak života
Glavni cilj: Nastaviti jamčiti sigurnost i visoku kvalitetu proizvoda te poticati na transparentnost u vezi sastojaka, istovremeno osiguravajući pouzdane performanse.
Volimo nedonoščad Pomagati prijevremeno rođenim bebama da dobiju najbolji mogući početak u životu pružajući potporu* njima, njihovim roditeljima i stručnjacima za novorođenčad.
Volimo pelene za sve Nastaviti pružati potporu potrebitima kroz donacije pelena obiteljima koje žive u siromaštvu ili su pogođene katastrofama.
Volimo jednakost i uključivost Promicati raznoliku, jednaku i uključivu zastupljenost beba, roditelja i skrbnika u našoj komunikaciji. Poticati pristupačnost dizajnom naših proizvoda, internetskih stranica, aplikacija i oglašavanja.
Kliknite ovdje i doznajte više.
Volimo nisku razinu ugljika
Odlučni smo poduzeti mjere protiv klimatskih promjena u sklopu programa naše tvrtke koji cilja dostizanje nulte stope emisije stakleničkih plinova do 2040.
Glavni cilj: Aktivno doprinositi znanstveno utemeljenom cilju naše tvrtke usmjerenom na smanjenje emisija u sveukupnom operativnom djelovanju za 50% i u cijelom opskrbnom lancu za 40%.**
Volimo materijale s manje ugljika Raditi na tome naše pelene i vlažne maramice sadrže 50% održivih i/ili bioloških, recikliranih i obnovljivih materijala. Nastaviti smanjivati udio nove plastike na bazi nafte u našoj ambalaži za 50%.***
Volimo obnovljivu struju Osigurati da sve tvornice proizvoda za njegu beba kupuju 100% električnu energiju iz obnovljivih izvora.
Volimo odgovorne dobavljače U suradnji sa strateškim dobavljačima razvijati strategije smanjenja ugljika putem programa za inovacije u lancu održive opskrbe.
Kliknite ovdje i doznajte više.
Volimo manje otpada
Posvećeni smo smanjenju pelenskog otpada kroz inovacije, edukativne programe i partnerstva.
Glavni cilj: Uložiti 10 milijuna dolara u partnerstva i saveze kako bismo pomogli pronaći rješenja za pelenski otpad u skladu s principima kružnog gospodarstva. Podijeliti svoja saznanja kako bismo ubrzali prijelaz cijele branše prema stvaranju manje otpada.
Volimo manju potrošnju Nastaviti ulagati u inovacije koje smanjuju potrošnju materijala u proizvodima namijenjenim djeci u pelenama.**** Osigurati edukaciju kako bi se roditelje naučilo i potaklo da odgovorno koriste i odlažu pelene i maramice.
Volimo ponovno korištenje Nastaviti ulagati u inovacije koje se mogu ponovno koristiti. Učiniti svoje proizvode za višekratnu upotrebu dostupnima na više tržišta do 2025.
Volimo recikliranje Učiniti ambalažu naših proizvoda 100% reciklabilnom.*****
Kliknite ovdje i doznajte više.
* Više informacija o našem programu za nedonoščad možete pronaći na našim internetskim stranicama. ** Ciljevi 1 i 2 utvrđeni su u odnosu na 2010., dok je cilj 3 utvrđen u odnosu na 2020. Ti su ciljevi za 2030. dostavljeni inicijativi SBTi, a uključuju sljedeće: Smanjenje emisija iz opskrbnog lanca prioritetnih kategorija za 40% po proizvodnoj jedinici do 2030. P&G-jeve prioritetne kategorije čine više od 90% emisija u P&G-jevom opskrbnom lancu. Smanjenje globalnog intenziteta emisija gotovih proizvoda za 50% do 2030. *** U odnosu na 2017. **** Tamo gdje nam znanost kaže da možemo imati najveća smanjenja utjecaja naših proizvoda na okoliš. ***** Tamo gdje postoje postrojenja.