Pampers i održivost – volimo svaku bebu

Sretan rođendan! U vremenu koje je potrebno za čitanje ove rečenice, diljem našeg planeta rodit će se 31 beba. To je 267 rođenih svake minute... 16.041 svaki sat... 385.000 svaki dan!* Svaka beba zaslužuje svijetlu budućnost, a mi u Pampersu vjerujemo da zajedno stvaramo bolji svijet za njih. Omogućiti bebama siguran, sretan i zdrav početak života naša je misija već više od 50 godina i nadahnuće za inovacije kojima neprekidno usavršavamo dizajn svojih proizvoda.

Sigurnost i kvaliteta

Nastavljamo proizvoditi sigurne, visokokvalitetne proizvode kojima milijuni roditelja, skrbnika i zdravstvenih djelatnika vjeruju svaki dan. Oko 300 znanstvenika zaposlenih u našem europskom Centru za istraživanje i razvoj (R&D) suradnji s pedijatrima i primaljama radi na tome da osiguramo sigurnost, kvalitetu i učinkovitost naših pelena. Naše pelene dostupne u maloprodaji izrađuju se u Europi, blizu naših kupaca.

Roditelji najbolje poznaju svoje bebe, stoga nas zanima i njihovo mišljenje. Svakoga tjedna pozivamo stotine obitelji da testiraju naše pelene u našem Centru za istraživanje i razvoj, a potom ostajemo kontaktu s njima putem naših pozivnih centara.

  • Naše pelene, pelene-gaćice i vlažne maramice dermatološki su testirane

  • Ne sadrže mirise koje je EU izdvojila kao potencijalne alergene i ne izbjeljujemo ih elementarnim klorom.

  • Imamo neovisne akreditacije od organizacija kao što su OEKO-TEX i Skin Health Alliance, koje potvrđuju da su naši proizvodi sigurni za nježnu bebinu kožu.

Detaljne informacije o ključnim sastojcima u našim proizvodima, kao i o sastojcima koje oni ne sadrže, roditelji mogu pročitati ovdje.

A svaka naša pelena ima šifru koja je čini 100% sljedivom do pakiranja i do tvornice u kojoj je proizvedena.

Pampers za nedonoščad

Pampers za nedonoščad

Nema svaka beba jednak početak u životu. Neke se bebe rađaju prije nego što su dovoljno jake da napuste bolnicu. Pampers je bio prvi veliki brend koji je razvio pelene posebno dizajnirane za prerano rođene bebe diljem svijeta. Surađivali smo s više od 900 medicinskih sestara i proveli više od 10.000 sati osmišljavajući inovacije i razvijajući taj proizvod. Čast nam je što se 97% medicinskih sestara s neonatologije slaže** da je Pampers međunarodna marka kojoj se vjeruje.

Naša najmanja pelena pomaže u ranom razvoju prijevremeno rođenih beba, pružajući im do 6 sati suhoće i zaštitu od propuštanja za neprekidan san, a izrađena je od iznimno nježnih materijala koji su blagi prema osjetljivoj koži. Pelenama smo dodali i indikator vlažnosti tako da medicinske sestre znaju kada presvući bebe a kada ih pustiti da sanjaju.

Pelene za sve

Pelene za sve

Znamo da svijet u kojem se rađamo ponekad može biti teško mjesto, zato nalazimo načine da doniramo svoje proizvode roditeljima i skrbnicima diljem svijeta koji ih inače ne bi mogli dobiti.

Prošle smo godine osigurali preko 8 milijuna Pampersovih pelena za podršku obiteljima diljem svijeta. Surađujemo s međunarodnim organizacijama kao što su UNICEF, Dons Solidaires u Francuskoj i Little Village u Velikoj Britaniji.

Pelene za sve

Više od polovice francuskih roditelja smatra da bi svaka beba trebala imati jednake mogućnosti. Pampers je već više od deset godina partner s organizacijom Dons Solidaires, koja kroz mrežu dobrotvornih udruga podržava ljude u nesigurnim situacijama. Pampers je na početku pandemije donirao 450.000 pelena, a u 2021. je nastavio svoju potporu i donirao 1 milijun pelena za podršku roditeljima i bebama kojima su potrebne osnovne potrepštine poput Pampersa, stvarajući tako barem malo bolji svijet za bebe.

Jednakost i uključivost

Jednakost i uključivost

Briga o svakoj bebi uključuje našu kontinuiranu predanost jednakosti i uključivosti, a to se odražava i na to kako predstavljamo bebe i roditelje u našem oglašavanju. Želimo omogućiti tatama da se uključe u brigu o svojim bebama jednako kao i mame, i stalno tražimo načine na koje možemo pomoći u tome, ako je moguće i svojim kampanjama.

U SAD-u smo željeli pomoći u rješavanju nejednakosti s kojom se susreću očevi kada se brinu o svojim bebama dok su vani. Stoga smo se udružili s proizvođačem stolova za previjanje beba Koala Kare kako bismo ugradili 5000 stolova u muške toalete. Nema više mijenjanja pelena na podu ili hrvanja s njima na poklopcu WC školjke!

U Indiji smo pokrenuli kampanju pod nazivom #ItTakes2 kako bismo inspirirali nove tate da se uključe u brigu o bebi. Jer ako je potrebno 2 da bi se rodilo dijete, zar ne bi trebalo 2 i za podizanje djeteta?

U Poljskoj smo već 3 godine partneri s PKN ORLEN, najvećim poljskim lancem benzinskih postaja, kako bismo stvorili „Sobe za njegovatelja s bebom”. Naša ambicija je podržati sve roditelje (mame i tate) s bebama kroz stvaranje odvojenih soba za bebe u prostorima benzinskih postaja. Ova inicijativa je do sada rezultirala stvaranjem preko 240 soba.

* https://www.theworldcounts.com/stories/how-many-babies-are-born-each-day ** P&G, neobjavljeni podaci, studija COINN 2016.

Pristanak na kolačiće